Náš nástroj pro správu vašeho oprávnění, které jste nám udělili, abychom mohli používat soubory cookie, je dočasně offline. Některé funkce vyžadující váš souhlas s používáním souborů cookie proto mohou chybět.
MÁ MYSL JE PLNÁ NÁPADŮ, NE TERMÍNŮ A SCHŮZEK.
BMW TELESERVICES.
Pokud jde o servisní záležitosti, BMW Teleservices zajistí maximální bezpečí a pohodlí. Od drobných prací údržby až po rychlou pomoc při nehodě či poruše. Díky BMW Teleservices a BMW ConnectedDrive stačí málo a dostane se Vám správné pomoci ve správný čas. Vaše BMW automaticky rozpozná potřebu servisu a předá všechny relevantní údaje o vozidle našim specialistům. Tím je zajištěno, že budou vždy zahájeny ty správné úkony.
BMW TELESERVICES: ZDARMA V RÁMCI BMW CONNECTED DRIVE.
Máte BMW ConnectedDrive nebo funkci tísňového volání? Pokud ano, můžete BMW Teleservices využívat zdarma. Aby Váš servisní partner mohl spravovat Váš plán údržby, stačí provést následující tři kroky.
Zde se dozvíte, jak Teleservices využívat naplno:
- Zaregistrujte se na portálu BMW ConnectedDrive nebo v aplikaci My BMW.
- Propojte své vozidlo se svým účtem.
- Zvolte svůj BMW Service přímo na portálu BMW ConnectedDrive, v aplikaci My BMW nebo na kontrolním displeji Vašeho vozidla v menu BMW ASISTENCE > SERVISNÍ PARTNER.
BMW TELESERVICES HOVOR.
Jakmile je potřeba údržby vozu, nebo v případě poruchy, hovor BMW Teleservices poskytne Vámi zvolenému BMW Service všechna relevantní data o Vašem vozidle. Ještě předtím, než Vás bude BMW Service kontaktovat kvůli domluvení schůzky, už ví, v jakém stavu vůz je, a může dopředu objednat náhradní díly. Díky tomu je dokonale připraven na splnění individuálních požadavků týkajících se Vašeho vozidla. Tím se současně zkrátí čas potřebný pro vykonání servisu.
Systém rovněž rozpozná potřebu neplánované návštěvy servisu, například když jsou opotřebované brzdy. Zásadní informace jsou sdíleny, takže veškeré nedostatky lze včas napravit. Už se nemusíte o nic starat a Vaše BMW i tak zůstane v dokonalém stavu.
Aby Vás mohl zvolený servisní partner kontaktovat a připravit se na Vaši návštěvu, může vyvolat hovor BMW Teleservices, získat tak data z Vašeho vozu a současně do něj zaslat zprávu s připomenutím návštěvy servisu.
Přehled výhod.
Získejte více komfortu a efektivity:
- Automatická detekce servisních požadavků
- Přímé zasílání údajů potřebných pro servis do BMW
- Váš zvolený servisní partner má přístup k relevantním údajům pro servisní úkony
- Automatické připomenutí termínů návštěv servisu
- Dopředu připravená a efektivnější údržba
- Kratší doby trvání návštěv servisu
Popis funkcí
Senzory systému CBS (servis podle potřeby) neustále monitorují hladinu kapalin (např. motorového oleje) nebo opotřebení komponent (např. brzdových destiček). Pokud je potřeba objednat se do servisu, Vaše BMW do něj automaticky odešle všechny relevantní údaje. Váš preferovaný BMW Servis, pokud jej zvolíte na portálu ConnectedDrive, Vám v případě potřeby zavolá a domluví s Vámi schůzku. Díky přesnosti přenášených údajů se servis může dokonale připravit a dopředu se vybavit všemi potřebnými komponenty a náhradními díly, takže vozidlo v servisu zůstane pouze po minimálně nutnou dobu. Zapomeňte na pevné servisní intervaly. Do servisu jedete jen v případě, že musíte.
BMW HOVOR O PORUŠE.
V případě poruchy Vás ujišťujeme, že Vám poskytneme nejlepší možnou pomoc: BMW Asistenční službu můžete kontaktovat přímo z vozu volbou BMW Asistenční služba v menu BMW ConnectedDrive systému iDrive. Dojde k přenosu všech relevantních údajů o stavu vozu a Vaší aktuální poloze a bude navázáno hlasové spojení. Specialisté buď vyřeší drobné závady na dálku, nebo zajistí pomoc na místě.
Vozidla s nejnovější generací systému iDrive jsou po Vašem souhlasu schopna reagovat na žádost o zaslání relevantních údajů a umožnit jejich přenos na dálku. Díky tomu může pracovník telefonického centra asistenční služby získat údaje o vozidle i v případě, že jste jej kontaktovali z vozu telefonicky.
O pomoc můžete asistenční službu požádat také prostřednictvím aplikace My BMW. I tímto způsobem obdrží asistenční linka všechny potřebné informace k tomu, aby Vám mohla poskytnout tu nejlepší možnou pomoc.
Přehled výhod.
Při poruchách a závadách se můžete spolehnout na naše odborné znalosti, které Vám pomohou diagnostikovat problémy:
- Rychlá a přesná diagnostika na dálku
- Dálková oprava některých poruch
- Odborná pomoc kdykoliv a v jakékoliv situaci
- V případě potřeby optimálně připravená údržba
Služby – detaily
V případě poruchy nebo závady Vašeho BMW stačí v menu iDrive zvolit BMW ConnectedDrive a funkci Mobile Care. Stisknutím tlačítka můžete předat aktuální údaje o vozidle našim specialistům Mobile Care k vyhodnocení. Naši specialisté jsou schopni na dálku diagnostikovat Vaše BMW tak, jako by bylo v servisu. Pomocí automatického hlasového spojení Vás budou informovat o stavu vozidla a dalším postupu. Často jsou schopni odstranit některé problémy na dálku. Pokud není odstranění na dálku možné provést, bude k Vám ihned vysláno asistenční vozidlo Mobile Care nebo budete odkázáni na nejbližší BMW Servis. Údaje o vozidle budou předány do BMW Servisu, takže ten bude dopředu připraven na opravu Vašeho vozu.
BMW HOVOR PŘI NEHODĚ.
Inovativní systém funkce Hovor při nehodě nabízí profesionální pomoc v případě menších nehod, při kterých se neaktivuje airbag. Senzory však přesto umožňují, aby vozidlo zjistilo poškození a informovalo Vás o nich zobrazením varovného hlášení na displeji iDrive. Stačí jen stisknout tlačítko a specialisté z BMW Asistenční služby Vám budou k dispozici a nabídnou Vám svou profesionální a odbornou pomoc. Pokud je Vaše vozidlo stále způsobilé k provozu, ochotně Vám domluví schůzku s nejbližším servisním partnerem. Pokud ne, zorganizují pro Vás výjezd asistenční služby.
Přehled výhod.
- Automatická detekce nehody
- Jedním kliknutím získáte pomoc
- Automatický přenos polohy
- Okamžitá podpora od BMW
- Bezplatná odtahová služba
- Domluvení návštěvy autorizovaného/schváleného BMW Service
Požadavky
- SA6AE, SA6AK, SA6AC se SOP 07/2017. Možnosti se mohou lišit podle trhu a modelové řady vozu.
- Ne každou nehodu lze z technických důvodů automaticky detekovat. V takových výjimečných případech je možné hovor BMW Teleservices aktivovat manuálně.
- SA6AE, SA6AK, SA6AC se SOP 07/2017. Možnosti se mohou lišit podle trhu a modelové řady vozu.
NASTAVENÍ KONKRÉTNÍHO BMW SERVICE.
Můžete si zvolit svůj preferovaný BMW Servce, který bude přijímat hovory BMW Teleservices z Vašeho vozu. Aktuálně zvolený BMW Service můžete kdykoliv zkontrolovat a změnit v menu vozidla, na zákaznickém portálu ConnectedDrive nebo v aplikaci My BMW. Aby bylo zajištěno poskytování služeb Teleservices, může BMW opravit chybějící nebo zjevně nesprávné přiřazení BMW Service.
BMW TELESERVICES: JAK NA TO.
Jak používat BMW Teleservices.
Jak funguje BMW Asistenční služba při nehodě a poruše.
Jak vybrat preferovaný BMW Servis.