Žena hledí do dáli. Za ní projíždí BMW.

RYCHLE A SPOLEHLIVĚ. KDYKOLIV TO POTŘEBUJETE.

Důvěřujte svým standardům. BMW Asistenční služba.

Je dobré vědět, na koho přesně se můžete obrátit, pokud se stane to nejhorší. Se službou pomáhající řešit poruchy a nehody je kompetentní osoba dostupná jediným telefonním hovorem, a to nepřetržitě 365 dní v roce. Ať už telefonicky, kliknutím v menu iDrive nebo prostřednictvím aplikace My BMW* – specialista BMW je vám k dispozici neustále.

Více informací
RYCHLE A SPOLEHLIVĚ. KDYKOLIV TO POTŘEBUJETE.Důvěřujte svým standardům. BMW Asistenční služba.
    Žena vyjímá výstražný trojúhelník ze zavazadlového prostoru svého BMW.

    SPOLEHLIVÝ PARTNER, KTERÉMU MŮŽETE DŮVĚŘOVAT

    Naši odborníci jsou zde pro Vás – dnem i nocí: užívejte si maximální radost z jízdy, bezpečnost a pohodlí ve svém BMW. S naším službou BMW Mobile Care můžete mít jistotu, že o Vás bude dobře postaráno také v případě nouze. 365 dní v roce, 24 hodin denně.
    Pokud potřebujete silniční asistenční službu, stačí se obrátit na BMW Mobile Care: přímo k Vám pošleme servisní vozidlo BMW nebo prostřednictvím vybraných smluvních partnerů zajistíme asistenční službu. Pokud to bude nutné, také Vám můžeme zajistit taxi, letenku, jízdenku nebo rezervaci v hotelu.
    V případě nehody jsou Vám k dispozici specialisté z BMW Accident Hotline. Vědí přesně, co je nutné udělat, a za okamžik Vám umožní pokračovat v jízdě. Ať pojedete kamkoliv, BMW Mobile Care znamená, že nebudete nikdy ponecháni bez pomoci.

    ASISTENČNÍ SLUŽBA BMW MOBILE CARE.

    V rámci BMW Mobile Care je k dispozici komplexní služba mobility, která Vám pomůže v případě poruchy. Pro zajištění maximální mobility – když je zapotřebí. Bez ohledu na denní či noční dobu se jednoduše obraťte na BMW Mobile Care pomocí menu iDrive (pouze ve vozidlech s hlavním displejem) nebo telefonicky na čísle 844 666 333 v tuzemsku, ze zahraničí +420 222 803 447.

    Ve většině případů Vám naši specialisté mohou snadno pomoci po telefonu. U vozidel vybavených službami BMW Teleservices lze asistenci poskytnout také pomocí diagnostiky BMW Teleservice Diagnosis and Help. 

    Pro maximální využití služby Teleservices ve spojení s Asistenční službou je nutné se registrovat na BMW ConnectedDrive portálu a vyplnit patřičné kontaktní informace.

    Pokud budete potřebovat silniční asistenční službu, jsme schopni Vám rychle a spolehlivě poskytnout servisní vozidlo BMW a v případě potřeby mnoho dalšího, jako například odtahovou službu, taxi, letenku, jízdenku nebo ubytování v hotelu. S BMW Mobile Care Vám naše celoevropská mobilita zajišťuje, že budete mít trumfy na své straně. Široká řada služeb BMW Mobile Care je pro Vás samozřejmě zdarma.

    • Silniční asistenční služba
    • Pomoc při proražení pneumatiky a drobných nehodách
    • Odtahová služba k nejbližšímu servisnímu partnerovi BMW
    • Taxi na další cestu
    • Ubytování v hotelu
    • Náhradní vozidlo
    • Další služby pro zajištění plné mobility
    • Úhrada nákladů
    • Rozsah
    • Komplexní služby mobility na dva roky
    • Obnovení záruky mobility
    • Výjimky ze záruky mobility
    Telefonující žena vystupuje ze svého BMW.

    BMW ACCIDENT HOTLINE.

    BMW Accident Hotline je Váš první záchytný bod v případě nehody. Poskytneme Vám poradenství a technickou asistenci a také se postaráme o zajištění odtahové služby v rámci celé ČR zdarma. BMW Accident Hotline Vám umožní rychle a snadno se vyrovnat i s nejtěžšími situacemi. Naši odborníci jsou zde pro Vás, kdykoli budete potřebovat.

     

    Pokud se stanete účastníkem dopravní nehody, je asistenční linka BMW tím prvním místem, kam byste měli zavolat. Je k tomu dobrý důvod. Poradíme Vám, poskytneme veškeré informace a zajistíme všechny nutné formality: zavoláme policii a složky záchranného systému, zajistíme odtahovou službu, náhradní vůz a vyrozumíme pojišťovnu – a ještě mnohem víc. Jednoduše nás kontaktujte prostřednictvím iDrive* menu nebo zavolejte na: V tuzemsku 844 666 333 ze zahraničí: +420 222 803 447.

    Pro maximální využití služby BMW Accident Hotline iDrive menu je nutné se registrovat na BMW ConnectedDrive portálu a vyplnit patřičné kontaktní informace.

    * Pouze vozy BMW vybavené kontrolním displejem

     

    BMW ConnectedDrive Portal

     

     

    • Služby BMW tísňové linky při nehodě
    • Profesionální oprava po nehodě

    V APLIKACI MY BMW* JE BMW ASISTENČNÍ SLUŽBA NA DOSAH JEDNÍM POHYBEM PRSTU.

    Aplikace My BMW na chytrém telefonu

    Také v našem každodenním životě jsme konfrontováni s obrovským množstvím dat a dojmů. Dojde-li k výjimečné situaci, je nezbytné mít možnost okamžitě zaznamenat všechny důležité podrobnosti. Intuitivně a pohodlně. Aplikace My BMW vás spojí přímo s BMW Asistenčními službami při poruše a nehodě, a tudíž i s kompetentní kontaktní osobou.

    BMW Asistenční služba přes kontrolní displej.

    SPECIFICKÉ INFORMACE PRO ZÁCHRANNÉ SLOŽKY

    Zvláště po závažné dopravní nehodě je nejdůležitější čas, který potřebují záchranné složky, aby vyprostily zraněné osoby z vozidla. To je důvodem, proč musí mít okamžitě k dispozici kompletní informace o daném vozidle. Kde jsou umístěny akumulátory? Kde se nacházejí airbagy? V jakých místech je možné vozidlo rychle a bezpečně rozstřihnout pro získání přístupu? To je důvodem, proč jsme začali používat specifické informace pro záchranné složky a speciální nálepky na čelním skle.

     

    Karty vozů pro záchranné složky              

    Přehled výhod.

    Specifické informace BMW pro záchranné složky poskytují záchranářům důležité informace, které jim pomáhají zrychlit a zabezpečit přístup k cestujícím.
    Tyto informace poskytuje BMW pro záchranné složky ve formátu PDF, lze si je vytisknout a umístit za sluneční clonu řidiče. Jsou barevné, aby byla zajištěna jejich přehlednost. Z toho důvodu doporučujeme si vytisknout informace do Vašeho vozidla na barevné tiskárně.
    Právní upozornění: obsah datových listů pro záchranáře je určen výhradně vyškoleným členům záchranných sborů a slouží k technické záchraně osob

     

     

    Nálepka na čelní sklo

    U svého prodejce BMW můžete také získat nálepku „Informace pro záchranné složky ve vozidle“. Tak mohou zachraňující osoby rychle zjistit, že je ve vozidle umístěna informace pro záchranné složky. Nálepku je nutné umístit ve spodní části čelního skla na straně řidiče. Prodejce BMW Vám rád poradí.

     

     

     

     

    *Aplikace My BMW je kompatibilní se všemi vozy BMW od modelového roku 2014, které jsou vybavené volitelnou výbavou ConnectedDrive Services, a odpovídajícími typy chytrých telefonů. Dostupnost a funkčnost aplikace My BMW závisí na konkrétním trhu.

    Více informací