Náš nástroj pro správu vašeho oprávnění, které jste nám udělili, abychom mohli používat soubory cookie, je dočasně offline. Některé funkce vyžadující váš souhlas s používáním souborů cookie proto mohou chybět.
RELAX. WE CARE.
BMW Proaktivní zákaznická péče.
#WHATEVERHAPPENS.
STARÁME SE, ABYSTE VY NEMUSELI.
O servisní schůzce, na kterou jste možná zapomněli. O varovném hlášení, kterému možná nerozumíte. O výměnu oleje a kola se postaráme my, abyste Vy nemuseli. A pokud nevíte, na koho se v případě nehody obrátit. Buďte v klidu. Jsme tu vždy pro Vás.
BMW Proaktivní zákaznická péče je víc než pouhá služba. Je to příslib, že Vás nezklameme. Abyste se mohli ponořit do světa BMW Proaktivní zákaznická péče, potřebujete pouze aplikaci My BMW. Jednoduše, přehledně a bez zbytečného zdržování. Další informace naleznete níže v přehledu Vašich výhod.
PŘEHLED VÝHOD.
- 01 Proaktivní. Přímý kontakt, když je vyžadován servis.
- 02 Individuální. Další nabídky služeb připravené na míru.
- 03 Jednoduché. Řešení a údržba na dálku.
- 04 Profesionální. Asistence od BMW odborníků a BMW servisních partnerů s využitím BMW Originálních dílů.
- 05 Zdarma. Zahrnuto ve smlouvě ConnectedDrive.
BMW PROAKTIVNÍ ZÁKAZNICKÁ PÉČE. KVALITNÍ SLUŽBA BERE V POTAZ VŠECHNO.
BMW Proaktivní zákaznická péče Vás propojí s celým světem služeb Vašeho BMW Servisního partnera.
Online objednání na servis.
Snadněji než kdykoliv předtím: S BMW Online objednáním si nyní můžete schůzku v servisu rezervovat několika kliknutími a to kdykoli na webových stránkách nebo v aplikaci My BMW - pohodlně a rychle.
Rychlejší procesy.
Naši specialisté poskytují rychlou a snadnou pomoc přímo ve vozu prostřednictvím telefonu nebo vzdáleného servisu, takže Vám nic nebude bránit od pokračování v cestě. V případě potřeby další pomoci Vás odkážeme na nejbližšího servisního partnera BMW.
Vždy jsme tu pro Vás.
Je to dobrý pocit, když přesně víte, na koho se můžete v nejhorším případě obrátit. S asistenční službou BMW Roadside Assistance je kompetentní partner vzdálen pouhý telefonát - nepřetržitě, 365 dní v roce. Ať už telefonicky, kliknutím v menu iDrive nebo prostřednictvím aplikace MY BMW - specialista BMW je vždy k dispozici.
Bezkonkurenční služby.
Naše servisní síť mnoha profesionálních BMW Servisních partnerů Vám nabízí špičkové servisní služby. Nejmodernější řešení, jako je diagnostika na dálku a přehledné videoporadenství, jsou kombinována s funkcemi, jako je online plánování schůzek, bezkontaktní odbavení před naplánovanou návštěvou servisu, předání/vyzvednutí vozu 24 hodin denně 7 dní v týdnu a digitální platební možnosti. Individuální a inovativní.
BMW PROAKTIVNÍ ZÁKAZNICKÁ PÉČE PRO VAŠE BMW.
Máte zájem o BMW Proaktivní zákaznickou péči? Všechny potřebné informace naleznete níže:
APLIKACE MY BMW.
Chytré služby pro větší pohodu. Aplikace My BMW je přímé spojení s Vaším vozem a světem BMW, i když právě ve svém vozidle nesedíte. Objevte užitečné a informativní funkce, jako jsou:
- Pravidelné aktualizace a rozšiřování služeb
- Okamžitý přístup ke stavu vozu. Pomocí smartphonu můžete zkontrolovat ukazatele motorového oleje, tlaku v pneumatikách (v závislosti na modelu), brzdové kapaliny a servisní požadavky.
- Zavolání asistenční služby
- Sjednání termínu návštěvy u preferovaného BMW Servisního partnera
- Snadná úprava osobních údajů, vozidla nebo BMW Servisního partnera.
Jak zprovoznit aplikaci My BMW?
- Stáhnout aplikaci My BMW zdarma z Apple Store nebo Google Play Store.
- Přihlasit se pomocí svého BMW ID nebo si vytvořit nové.
- Zadat identifikační číslo vozidla (VIN) nebo naskenovat QR kód a připojit jej k aplikaci My BMW.
BMW PAY.
Nejnovější funkce My BMW Service doplňuje digitální servisní zážitek a nabízí vše, co od moderního online platebního systému naši zákazníci očekávají. S BMW Pay můžete zaplatit rychle a s maximálním zabezpečením, získate okamžité potvrzení a můžete mít neustále transparentní přehled o svých financích. K dispozici u příslušných BMW Servisních partnerů.
Výhody pro Vás
- Transparentní online platby.
- Možnost platit 24/7, tedy i mimo otevírací dobu.
- Pokročilé možnosti plateb, jako je Apple Pay, Google Pay, SEPA inkaso a okamžitý převod.
- Žádné čekání na recepci / pokladně před vyzvednutím vozidla.
Zaplatťe ve třech krocích
- Prostřednictvím SMS, e-mailu nebo aplikace My BMW obdržíte odkaz na platbu.
- Zvolte preferovaný způsob platby a zaplatí.
- Po zaplacení obdržíte potvrzení.
DIGITÁLNÍ SERVISNÍ RECEPCE.
Tato služba je nyní k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Své BMW můžete zcela bezkontaktně odevzdat na jednom z našich venkovních terminálů. Sjednejte si schůzku se svým BMW Servisním partnerem telefonicky nebo online a zvolte bezkontaktní servisní recepci. Několik dní před schůzkou obdržíte odkaz, který Vám umožní předběžné přihlášení. Následně obdržíte kód, pomocí kterého můžete klíč uložit a znovu vyzvednout. K dispozici u příslušných BMW Servisních partnerů.
Výhody pro Vás
- Maximální flexibilita díky bezkontaktní předání a vyzvednutí vozidla 24/7.
- Uživatelsky přívětivý proces předání nebo vyzvednutí.
- Nejlepší služby. Maximální nezávislost.
Tři kroky k bezkontaktnímu servisu.
- Zadejte své údaje při předběžném odbavení online a ušetřete ještě více času.
- Klíče uložte do terminálu.
- Jakmile bude možné vozidlo opět vyzvednout, obdržíte informaci.
BMW SMART VIDEO COMMUNICATION.
BMW Smart Video Communication je inovativní video komunikační systém umožňující, abyste se doslova dívali přes rameno Vašemu servisnímu specialistovi. Během servisování Vašeho BMW Vám budeprostřednictvím aplikace My BMW, e-mailem nebo SMS zaslán link na video vytvořené přímo na dílně. Bez ohledu na to, kde se právě nacházíte, tak můžete snadno porozumět tomu, jaké práce údržby nebo servisu bylo potřeba provést. Součástí je také detailní nabídka doporučených servisních úkonů, které následně můžete probrat se svými servisními specialisty nebo je rovnou potvrdit jedním kliknutím.
Výhody pro Vás
- Individualizované video ukazující další servisní požadavky přímo z dílny.
- Absolutní transparentnost bez skrytých nákladů.
- Rychlé a snadné schvalení / autorizace přes My BMW App.
Jak se dostat k servisnímu videu?
- Během doby servisu můžete obdržet prostřednictvím e-mailu, SMS nebo aplikace My BMW video vytvořené přímo na dílně.
- Od servisního poradce dostanete případně cenovou nabídku na další potřebné servisní práce.
- Nabídku můžete prodiskutovat se svým servisním poradcem nebo ji jednoduše schválit / autorizovat přes aplikaci My BMW.
NAŠE VŠESTRANNÁ BEZSTAROSTNÁ SLUŽBA.
Koncept "Relax. We care." nás vede k neustálému zlepšování našich služeb, abyste se mohli plně soustředit na radost z jízdy. Naše prvotřídní služby zákazníkům doplňují následující čtyři produkty a služby.
MARKET-SPECIFIC OFFERS, PACKAGES, PROGRAMS
- Agnam, unt, conempere doluptaquo que que posaepero consedit omniam rerumquis sint idit atquos at.
- Fugiti con nihit es siminvent ressinctur rerum et most et untis poreperis aut et est occum quat omnimus, omnim quassi re, sae perchilita volupta sunt ipsapidendae et atianih ilibus sa nos modisquo quaesti coressit labo. Atio eveles alis explate pa sinvendis utest, omnis ut od quam vendunt oriberori-or sam res volorest ent aut dignis soluptat.
DOPLŇKOVÉ BMW SLUŽBY PRO VÁS.
Kompletní nabídka BMW Service.
Prozkoumejte naše další atraktivní servisní nabídky a vyberte si ten dokonalý servis - pro Vaše BMW a pro maximální radost z jízdy.
BMW Silniční asistenční služba.
Ve většině případů Vám budeme moci poradit po telefonu. Nicméně pokud potřebujete pomoc na místě, ihned k Vám pošleme servisní vozidlo BMW Service Mobile nebo pro Vás prostřednictvím vybraných smluvních partnerů zajistíme asistenční službu BMW. Tato služba je provozována zdarma pro všechny vozy až do 10 let stáří. Poznámka: výjezd BMW Service Mobile je omezen výhradně na uvedení vozidla do pojízdného stavu.
Aplikace My BMW.
Pomocí aplikace Moje BMW můžete rychle a pohodlně spravovat termíny údržby a servisu.
NEJDŮLEŽITĚJŠÍ OTÁZKY A ODPOVĚDI O BMW PROAKTIVNÍ ZÁKAZNICKÁ PÉČE.
Co je BMW Proaktivní zákaznická péče?
BMW je jedním z prvních výrobců v automobilovém průmyslu, který nabízí proaktivní a prognostické služby. Naším cílem je proaktivní zákaznická péče. K tomu slouží senzorové systémy, které vyhodnocují data v reálném čase a automaticky rozpoznávají blížící se potřeby údržby nebo opravy Vašeho BMW.
Proč kvůli službě BMW Proaktivní zákaznická péče musím aktualizovat svá data?
Abyste mohli využívat všechny výhody servisu BMW, potřebujeme Vaše aktuální kontaktní údaje. Ujistěte se také, že jste souhlasili s používáním Vašich údajů a že Vaše BMW a servisní partner jsou uloženi ve Vašem účtu ConnectedDrive. Jedině tak Vám BMW Proaktivní zákaznická péče může nabídnout komplexní a personalizovanou podporu.
Je pro mé BMW k dispozici BMW Proaktivní zákaznická péče?
Aplikace My BMW je kompatibilní se všemi vozy BMW od modelového roku 2014. Výhody BMW Proaktivní zákaznická péče obecně závisí na modelu a výbavě. U modelů BMW/BMW i s operačním systémem BMW Operating System 7 můžete využívat celou řadu výhod BMW Proaktivní zákaznická péče. Váš BMW Servisní partner Vám rád pomůže s aktivací účtu ConnectedDrive a BMW Proaktivní zákaznická péči.
Co je ConnectedDrive?
Digitální služby od BMW ConnectedDrive nabízejí širokou škálu praktických funkcí. S inteligencí a inovací sobě vlastní Vám ulehčují život a každou cestu změní v unikátní zážitek.
Jak funguje ConnectedDrive?
BMW ConnectedDrive zahrnuje všechny digitální služby, které inteligentně propojují vozidlo s okolním světem. Kromě telematických služeb sem patří také asistenční systémy řidiče, připojení mobilních zařízení a také zábavní a dopravní služby.
Požadavky na používání systému ConnectedDrive:
- Vaše vozidlo má vestavěnou a aktivní SIM kartu.
- Máte BMW ID.
- Přidali jste své vozidlo do svého BMW ID.
Tip: Stáhněte si aplikaci Moje BMW, abyste mohli optimálně využívat nabízené služby. Pomocí aplikace můžete například plánovat své cesty na cestách a předem odeslat cíl cesty do svého BMW.
Nabízené služby naleznete na stránce přehledu ConnectedDrive.