Náš nástroj pro správu vašeho oprávnění, které jste nám udělili, abychom mohli používat soubory cookie, je dočasně offline. Některé funkce vyžadující váš souhlas s používáním souborů cookie proto mohou chybět.
ČASTO KLADENÉ DOTAZY.
Otázky a odpovědi na BMW TeleServices.
Máte dotazy k BMW TeleServices? Zde naleznete často kladené dotazy a odpovědi k tomuto tématu.
Kolik mě tyto služby budou stát?
Využití BMW TeleServices (6AE) je v kombinaci s volitelnou výbavou služeb ConnectedDrive Services (6AK) nebo Tísňovým voláním (6AC) zdarma. V tomto případě lze služby využívat prostřednictvím pevně zabudované SIM karty doma i v zahraničí.
Pro které modely BMW jsou BMW TeleServices k dispozici?
Pro každé BMW, vybavené ConnectedDrive Services (6AK) nebo Tísňovým voláním (6AC), je k dispozici také BMW TeleServices (6AE).
Pro detailní informace se zeptejte svého servisního partnera BMW.
Se kterým servisním partnerem BMW se BMW TeleServices standardně spojuje?
Vaše vozidlo posílá data přímo do BMW. Přístup k těmto datům má Váš preferovaný servisní partner BMW. Standardně je jako Váš servisní partner BMW zadáván autorizovaný partner, u kterého jste svůj vůz kupovali.
Mohu změnit preferovaného servisního partnera BMW?
Změna servisního partnera BMW je možná kdykoliv. Např. v případě, že se stěhujete a přejete si změnit servisního partnera, kontaktujte, prosím, zákaznický servis BMW.
Jak se ujistím, že v mém ojetém vozidle mohu využívat služby BMW TeleServices, a že můj BMW servisní partner bude informován?
Služby BMW TeleServices musejí být ve vozidle aktivovány a přiřazeny k Vašemu preferovanému servisnímu partnerovi BMW. Pro další informace se, prosím, obraťte na servisního partnera BMW, kterému důvěřujete.
Na co si musím dát pozor při následném prodeji vozidla?
Informujte kupujícího o funkci BMW TeleServices. Informace k tomuto tématu naleznete na: www.bmw.com/teleservices. Upozorněte ho také na formulář, kterým může zažádat o změnu preferovaného servisního partnera BMW.
Jak se dají aktivovat ve vozidle služby BMW TeleServices?
Standardně jsou služby BMW TeleServices aktivovány už při dodání. V případě nejasností se, prosím, obraťte na svého servisního partnera BMW.
Jak deaktivují BMW TeleServices v mém vozidle?
Deaktivace BMW TeleServices je možná kdykoliv. BMW TeleServices se dají deaktivovat jen prostřednictvím kompletní deaktivace síťových služeb ve vozidle. To znamená, že při deaktivaci těchto služeb se deaktivuje i zabudovaná SIM karta. Díky tomu nebude aktivní ani inteligentní tísňové volání v zahraničí.
Více informací o deaktivaci získáte na www.bmw.cz/connecteddrive