Technické údaje BMW iX1.
Druh motoru | Elektrický |
---|---|
Výkon v kW (k) | 150 (204) |
Točivý moment v Nm | 250 |
Převodovka | 1stupňová, automatická |
Poháněná kola | Přední pohon |
(Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k) | 150 (204) / 68 (92) |
---|---|
Maximální točivý moment v Nm | 250 |
Zrychlení 0–100 km/h v s | 8,6 |
---|---|
Maximální rychlost na elektřinu v km/h | 170 |
1 | |
---|---|
Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km | 0 |
Spotřeba elektřiny, kombinovaná podle WLTP v kWh/100 km | 17,1–15,5 |
Dojezd na elektřinu, WLTP v km 2 | 430–473 |
Hladina hluku projíždějícího vozidla dB(A) | 66 6 |
3 | |
---|---|
Kapacita baterie v kWh | 64,8 |
Dojezd za 10 min nabíjení na vysokovýkonné stanici v km 3 | 132 - 152 |
Maximální AC nabíjecí výkon v kW | 11 / 22 |
Nabíjecí čas AC 0–100 % v h | 6:30 / 3:45 |
Maximální DC nabíjecí výkon v kW | 130 |
Nabíjecí čas DC 10–80 % v h | 0:29 |
4 500 mm | |
1 845 mm | |
1 616 mm | |
Délka v mm | 4 500 |
Šířka v mm | 1 845 |
Výška v mm | 1 616 |
Šířka včetně zrcátek (řidiče a spolujezdce) v mm | 2 104 |
Rozvor v mm | 2 692 |
Pohotovostní hmotnost vozidla v kg 4 | 1 940 |
Přípustná celková hmotnost v kg | 2 435 |
Užitečné zatížení v kg | 570 |
Volitelné tažné zařízení, brzděné až 12 %/svislé zatížení kulové hlavice v kg 5 | 750 / 75 |
Objem zavazadlového prostoru v l | 490–1 495 |
Druh motoru | Elektrický |
---|---|
Výkon v kW (k) | 230 (313) 7 |
Točivý moment v Nm | 494 |
Převodovka | 1stupňová, automatická |
Poháněná kola | Pohon všech kol |
(Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k) | 225 (306) / 104 (141) |
---|---|
Maximální točivý moment v Nm | 494 |
Zrychlení 0–100 km/h v s | 5,6 |
---|---|
Maximální rychlost na elektřinu v km/h | 180 |
1 | |
---|---|
Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km | 0 |
Spotřeba elektřiny, kombinovaná podle WLTP v kWh/100 km | 18,1–17 |
Dojezd na elektřinu, WLTP v km 2 | 416–438 |
Hladina hluku projíždějícího vozidla dB(A) | 65 6 |
3 | |
---|---|
Kapacita baterie v kWh | 64,8 |
Dojezd za 10 min nabíjení na vysokovýkonné stanici v km 3 | 118 - 135 |
Maximální AC nabíjecí výkon v kW | 11 (22) |
Nabíjecí čas AC 0–100 % v h | 6,5 (3,75) |
Maximální DC nabíjecí výkon v kW | 130 |
Nabíjecí čas DC 10–80 % v h | 0:29 |
4 500 mm | |
1 845 mm | |
1 616 mm | |
Délka v mm | 4 500 |
Šířka v mm | 1 845 |
Výška v mm | 1 616 |
Šířka včetně zrcátek (řidiče a spolujezdce) v mm | 2 104 |
Rozvor v mm | 2 692 |
Pohotovostní hmotnost vozidla v kg 4 | 2 085 |
Přípustná celková hmotnost v kg | 2 580 |
Užitečné zatížení v kg | 570 |
Volitelné tažné zařízení, brzděné až 12 %/svislé zatížení kulové hlavice v kg 5 | 1 200 / 75 |
Objem zavazadlového prostoru v l | 490–1 495 |
BMW Kola a pneumatiky.
Pneumatiky používané na našich vozech musí splňovat až 50 různých náročných kvalitativních kritérií, což je významně více, než předepisuje evropská legislativa pro označování pneumatik standardizovanými štítky. Zde najdete všechny informace o vlastnostech pneumatik používaných BMW.
Spotřeba paliva a emise CO₂.
iX1 xDrive30: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 18,1–17; Elektrický dojezd, WLTP v km¹: 416–438
¹ Dojezd závisí na různých faktorech jako jsou zejména individuální jízdní styl, charakteristika trasy, okolní teplota, využívání topení/klimatizace a temperování interiéru před odjezdem.